Tags

, ,

Al weer een aantal weken zit ik ook op pinterest, een fenomeen wat ik opeens overal tegen kwam in o.a.  tweets en natuurlijk ben ik dan nieuwsgierig naar wat dat is. Het is een virtueel prikbord waarbij gebruikers foto’s en afbeeldingen kunnen delen. Het doel van Pinterest is om iedereen hun interesses visueel te delen.
Leuk, maar je kon toen niet zomaar een account nemen maar moest een uitnodiging krijgen, een oproepje op twitter gaf me binnen een halve minuut een account. De eerste tijd zoekende naar wat doe ik ermee, veel van mijn foto’s geef ik al een plaatsje hier en alles dubbel plaatsen is ook onzin.
Zoekende naar iets kwam ik mijn serie boxers tegen, wou ik ooit nog iets mee gaan doen maar wist niet wat en de serie is ook nog niet ‘af’. Op pinterest hebben mijn boxers een mooi plekje gekregen en kan ik mijn board uitbreiden wanneer ik maar wil.
http://pinterest.com/justoma/boxers/

Quotes en oneliners kom ik ook altijd wel ergens tegen en zo heb ik daar ook een board voor gemaakt.
http://pinterest.com/justoma/inspiration/

Pinterest is a photo-sharing website with social networking features. Its main innovation is a grid-style layout that arranges images into what it calls “virtual pinboards.”