Tags

, , , , ,

Al maanden lang heb ik verlekkerd naar dit pand zitten kijken als ik in buurt was, er was echt geen optie om er naar binnen te gaan. Ik heb toen de eigenaar kunnen achter halen via een contact in Frankrijk. De privé omstandigheden van de eigenaar hielden me echter tegen om contact op te gaan nemen. Onlangs las ik in een krant dat dit pand was verkocht en zeer brutaal een mail gestuurd en mocht ik zowaar de sleutel komen halen om eens rond te neuzen. Helaas is er over dit etablissement weinig te vinden, het is in 2004 afgebrand en zeer binnenkort zal de renovatie gaan beginnen.

For months I was looking at this object, there was really no option, to go inside. I was able to trace the owner through a contact in France. The personal circumstances of the owner, however, kept me from taking  contact. I recently read in a newspaper that this property was sold and very cheeky send an email and I could actually pick the key to take a trip around. Unfortunately there is little to like about this establishment, it burned in 2004 and very soon will begin the renovation.