Tags

, , , , , , , , ,

Social Media, een geweldig iets, en niet om alleen achter je computertje in een fake wereldje te leven maar ook om zo nieuwe mensen te ontmoeten, mensen waar je een zelfde interesse mee deelt. Of dit nu adoptieproblematiek is, een collega OmaMa, Urbexers, andere fotografen, of gewoon via twitter een BYO picknick in het stadswandelpark met 250 ‘vreemden’.
Zo zag ik van de week via twitter een oproep van Moor fotografie, [Peter en Hetty volg ik al een tijdje, is ook af en toe wel interactie tussen ons en via de tweets van Peter al vele leuke en nuttige fototips gekregen] om mee te gaan dauwtrappen in de Biesbosch. Yes, twitterde moeders en pas toen hoorde ik dat we om 05:00 uur zouden verzamelen in Werkendam en dus zou ik om 3:30 uur moeten aanrijden. Oeps, beetje vroeg en inmiddels had ik vriendin Loes ook mee gevraagd en zo werd het voor mij nog vroeger omdat ik eerst haar moest ophalen.
Tegen 5 uur bij ’t parkeerterrein in ‘the middle of nowhere’  en al snel kwam de rest, na de koffie begon het fotograferen.
De paarden die daar rond liepen waren erg aanhankelijk en duidelijk gewend dat ze worden gevoerd want ze waren erg hardnekkig bij onze rugzakken aan het duwen en douwen, achter mijn rug om was er een paard zo vriendelijk om mijn waterflesje onbruikbaar te maken door er eens in te bijten en een ander paard trapte venijnig naar een rugzak.
Na een mooie roze lucht was daar op eens een kleine oranje/rode bal die al snel omhoog kwam.
Vanaf het water, langs het wandelpad en verder door ’t natuurgebied de Pannekoek. Rond 9 uur waren we weer terug bij de auto, moe en tevreden.