Tags

, , , , , , , ,

Kletsend op het Urbex Nederland forum over mogelijke locaties die we konden bezoeken was er ook de suggestie voor deze locatie. Een naam zegt me niet snel iets dus even op het forum het topic opgezocht en ik zag erg mooie foto’s van een fabriek met een prachtige buitenkant in Art Deco bouwstijl. Ook stond er bij dat het erg vervallen was en er geen machines meer aanwezig waren.
We waren in de buurt en na een Belgisch frietje op naar deze locatie, het was al laat en mijn inzet was dan ook dat ik de hallen niet in hoefde te gaan als ik de buitenkant maar kon zien.
Aangekomen bij de locactie was er ook geen keus, de gevel stond er nog, er achter was alles gestript.
Even een klein rondje gelopen op het terrein én natuurlijk de voorkant op de foto gezet, juist omdat het al later op de avond was met een hele mooie lucht.