Tags

, , , , ,

Narcissus

Gisteren ben ik een tijdje bezig geweest met het maken van macrofoto’s van chrysanten, het wou niet zo als ik het wou en uiteindelijk heel dapper de instelling op Manual gezet. Ooit tijdens een workshop dierentuin fotografie gehoord dat dat de M van makkelijk is en zo langzaam geloof ik dat ook wel.
Er zaten een paar leuke foto’s bij en ik was tevreden.
…….Toen werd het nacht en dan komen de dromen, in mijn droom nog vele macro foto’s gemaakt, van allerlei voorwerpen. Wat te denken van kaas, ik lust geen kaas, maar wie weet ga ik dat nog eens proberen. De foto uit mijn droom was super. Maar ook mijn narcissen kwamen in de droom voorbij en zo viel mijn oog vanmiddag op de narcissen die stonden te stralen in ‘t zonnetje en kon ik het niet laten.

Broodje kaasInmiddels is het een dag later en moest ook ’t broodje kaas er komen, eet smakelijk!
Dromen zijn dus geen bedrog, ze zijn uitvoerbaar.