Tags

, , , , , , , , , , ,

MD-3635Een bij elkaar gefotografeerd rommeltje van een leuk weekend. Zaterdag ben ik een dagje naar Amsterdam geweest en daar met mijn neef en zijn vrouw naar het Amsterdams bos geweest, veel over gehoord en er nu ook eens geweest.
[Hoorde van mijn pa dat het Amsterdams bos, eerst Boschplan werd genoemd en is gestart als  werkverschaffingsproject. Een leuk weetje]
Ik heb genoten bij de geitenboerderij, er waren ook al kleine geitjes.
Op de terugweg zag ik de ondergaande zon in mijn achteruitkijkspiegel, en op het moment dat ik de brug bij Zaltbommel naderde nam ik het besluit om van de weg af te gaan, het dorp in. Al zo vaak had ik dit bedacht en nu had ik de tijd aan mezelf en heb ik het gedaan. Mooi om de zon in de Waal te zien ondergaan.
Nog de toren van Zaltbommel tijdens het “gouden uurtje” op de foto gezet, voor toren nr. 2 was het helaas al te donker.

Holi HandsOp zondag met dochterlief naar het Oud Meer bij Son en Breugel gegaan om wat te fotograferen, haar fisheyelens uit te testen en te gooien met holi poeder en meel. De wind werkte niet echt mee, de plaats was niet zo geschikt dus het was niet zo’n succes maar wel erg leuk. Vooral toen onze handen knal rood bleven ondanks het wassen in het meer.