Tags

, , , , , , , ,

Me + kidsDeze Powerplant stond al enige tijd op de planning om te bezoeken, ben er al zo vaak langs gereden maar het kwam er tot nu niet van. Mijn oudste kwam echter enthousiast met deze locatie aan en nodigde me uit als ‘verjaardagscadeautje’ ze was er al binnen geweest en had de daar wonende zwervers al verteld dat ze haar mam zou meenemen.  Zoonlief was onverwachts vrij en wou graag mee en zo ging ik met mijn oudste 2 op pad. Een sapje en chips voor de daar wonende mannen mee, batterijen opgeladen oude kleding aan en ready.

Binnen was het een gigantische zooi, gestript door koperdieven, afval dump plaats van  de halve wereld, domein van de duiven maar als je hier tussendoor kunt kijken nog super veel details.
Ondanks het hevige onweer, code oranje, was het binnen bloedheet, ik had nog wel uren kunnen rondlopen maar dat was vanwege de hitte niet te doen.  Een re-visit zal zeker snel gebeuren dochterlief die op vakantie is wil ook graag hier naar toe.  Heerlijjk om te zien dat ook zoonlief enthousiast met fotografie is begonnen en ergens is er dan ook een heel klein raakvlak tussen Oudste en mij.

[ Echt super veel foto’s gemaakt en een poging gedaan om een strenge selectie te maken, maar ja dan zijn het er nog veel.]