Tags

, , ,

WoW, kunnen ze nog meer veren in mijn …. steken…………
verrassend genoegEen paar weken terug kwam er opeens een mention met mijn naam, @molislaegers die actief is in het social media wereldje in Eindhoven en die ik volg had mij getipt aan iemand die een urban fotograaf zocht voor haar blogpost. Nu vind ik mezelf niet zo stads, urbexxen is toch vooral op verlaten locaties maar wel afgeleid natuurlijk van het woord Urban Exploring. Er gingen wat tweets heen en weer, ze zocht wel iemand met een flickr account, nou die heb ik maar staan niet zoveel urbex/urban foto’s op.
Kreeg ik vandaag een mailtje van mijn vader, die googled graag onze achternaam en kreeg ik deze link. Verrassend genoeg. Helemaal door scrollend naar beneden zag ik opeens daar mijn naam.

MacroAlweer enkele jaren is fotografie een uitlaatklep voor me, als mijn hoofd vol zit pak ik mijn camera en altijd is er wel iets waar mijn oog op valt. Macro fotografie is daar een dankbaar handvat bij.
Urbexen is ook iets wat ik geweldig vind maar dat moet je toch met meerdere mensen doen, alleen is niet veilig en in combinatie dat ik meestal werk in de weekenden dat mijn meisje weg is, komt dat er nog maar weinig van.
Ook zo fijn om als het zonnetje schijnt, een boterham te smeren, mijn camera te pakken en naar het bos of de hei te gaan waarvan ik weet dat er ook water is. Daar aan de waterkant lijkt het of de zorgen van me afglijden en worden meegenomen door het water.

2014_06_22 ZondagnieuwsAf en toe ben ik dan best blij met een foto en stuur die dan maar weer eens op, een wedstrijd of een eervolle vermelding. Gewoon voor de lol, om als hobby fotograaf mijn plaatjes te delen.
Een paar weken terug had ik naar het zondagsnieuws een foto gestuurd van mijn project op pinterest, Foto’s die ik alleen met mijn mobieltje heb gemaakt, juist omdat ik ze allemaal het zelfde formaat wil hebben.

2014_06_21 LenteEn dan ook weer eens een derde prijs in de wacht slepen met een lente wedstrijd.

Genoeg veren dus!