Tags

, , , ,

De herfst heeft kleuren die de zomer niet kent.
AllerheiligenNa een weekend werken nog even genieten van de mooie dag. Het is 2 november en 18°C, gisteren was het zelfs 22°C
Al een paar weken terug op google maps gekeken waar er in de buurt een wandelgebied met water zit, inmiddels ken ik wel een paar mooie plekken maar mag ook graag naar iets ‘nieuws’. Zo kwam ik uit achter Sint Oedenrode bij de Hazenputten, mijn TomTom heeft me er netjes heen gebracht, het was druk. Normaal hou ik daar niet zo van maar nadat ik de laatste keer op de hei opeens uit het niks een man naast me had staan, zonder hond of wat dan ook ben ik toch iets behoedzamer. Dochterlief even een appje gestuurd met mijn locatie en daarna heerlijk mijn hoofd leeg gemaakt en genoten van de mooie kleuren.
Ik hoorde van de week op de televisie deze spreuk, hoop maar dat het niet klopt
“Geeft Allerheiligen zonneschijn, dan zal het spoedig winter zijn.”