Tags

, , , ,

MD-6842Al vaker heb ik in Woensel borden met tekst in de bomen zien hangen, dat het iets met kunst van doen had, had ik al bedacht. Vandaag een blokje verder gewandeld dan de laatste weken, door het Henri Dunantpark en daar stond een hoogwerker waarmee ze ook hier borden in de bomen op hingen. Zwermen hoorde ik van de man die beneden de staalkabels door de borden heen maakte. Een sociaal project waarbij buurtbewoners teksten mogen schrijven op borden en die worden dan in die wijk opgehangen.
Wat zou ik op een bord schrijven als ik had mee gedaan?

  • Happiness is only real when shared
  • Wie de zon tegemoet loopt, laat de schaduw achter zich
  • Problemen zijn geen stoptekens; het zijn wegwijzers [Robert H. Schuller]
  • Als jij naar de wereld lacht, lacht de wereld naar jou
  • When lifes gives you lemons, make lemonade
  • Een schip kan geen diepgang hebben zonder ballast
  • Sta ’s morgens op met de gedachte om ’s avonds tevreden naar bed te gaan

Ik heb genoeg mooie teksten, maar as is verbrande turf,  de borden zijn al gemaakt dus dan maar een kleine foto impressie en een link naar de Supertoll site