Tags

, , , ,

Vandaag met mijn collega Omama naar de Roze maandag in Tilburg geweest, beiden kunnen we genieten van het kijken en fotograferen van bijzondere mensen, dan is de kermis “the place to be”.
Het thema dit jaar was: “Nederland Hand in Hand”
Dit jaar geen Roze karavaan vanaf het station maar een bride pride, een soort mini parade over het water naar het stadhuisplein. Wij konden het water niet vinden, met een kleine omweg wel het stadhuisplein, en opeens stond Henny Huisman voor onze neus en kwam er een klein groepje met ballonnen aan. Dat waren dus de koppels die Henny in het onecht zou verbinden. De ceremonie was grappig/mooi, vele blije, trotse koppels. Op het einde kon ik het niet laten om even de trap van het bordes op te gaan om wat fotootjes te schieten. Kijk ik later met dochterlief shownieuws op SBS6, gilt ze dat ze mij ziet. Bleek ik in beeld te zijn tijdens het interview met Henny terwijl ik een close up van de bruidstaart maakte.
Helaas werkte het weer niet zo mee, daardoor ook weinig vreemde vogels en was het niet fijn om ergens op een terrasje of muurtje te zitten om mensen te bekijken. Een tijd in de bierhal gestaan, Henny Huisman was daar nog aan het playbacken, een mooie openings-speech van de burgemeester en tenslotte kwam O’G3NE optreden. Voor mijn meisje wat fotootjes geschoten van de dames.
Inmiddels was de motregen overgegaan in harde regen, toen maar besloten om een eind aan de dag te maken en ieder onze eigen weg naar huis te gaan.