Tags

, , , , , , ,

Inmiddels is het geen urbexlocatie meer en toch plaats ik het hier in de rubriek omdat de cirkel dan rond is.
Op mijn urbex verhaal over het Weeshuis kreeg ik al een aantal reacties, de goede naam is: Kinderopvangcentrum (KOC) Duinen-Heide, Kolonie de Beeckman, As maar in urbexland geven ze namen aan locaties die wel de context weer geven maar niet de locatie prijs geven

Nu het verhaal van Taverne de Kolonie zoals het nu heet.
We stonden er dichtbij op de camping, die avond zouden we gaan voor ’n Belgische zak friet maar eerst wou ik langs rijden bij deze oude urbexlocatie. Ik had gehoord dat ze druk waren met renovatie en was erg benieuwd hoe het zou zijn geworden
We kwamen aanrijden en zagen een mooi strak wit pand en tot mijn verbazing was het een plaats geworden om te werken voor mensen met een afstand tot de maatschappij.
Even het terrein opgereden om rond te lopen en foto’s te maken. Achterlangs gelopen en daar zag ik dat er een restaurant in het pand zit. De kaart even bekeken en al snel het besluit genomen om hier te gaan eten. Eigenlijk hadden we net pech dat de keuken net was gesloten. Erg jammer, het urbexverhaal verteld en uiteindelijk mochten we nog blijven zitten
Heerlijk gegeten en bijzonder om deze locatie in deze staat terug te zien. Voelt goed, bijzonder.

Eerste bezoek:Weeshuis Duinen-Heide
Tweede bezoek: Re-visit

Bewaren

Bewaren

