Tags

,

2017-02-02-12-35-52Een tijdje geleden via facebook zag ik een berichtje dat Saal-digitaal reviewers zocht voor hun fotoboek. Me aangemeld en uitgekozen om mee te doen.
Hun software gedownload, een code gekregen voor een boek. Ik heb gekozen voor staand A4, een formaat dat ik meestal gebruik.
Het vorig jaar boek van kleindochter had ik net klaar, dus voor dit project kon ik gelijk beginnen met het jaarboek van 2016.
De software was erg wennen, normaal gebruik ik de CeWe software waar ik helemaal in thuis ben. Maar op zich werkt ook deze software goed. Aan de standaard bladzijde had ik niet genoeg en kwam net als het vorige boek uit rond de 90 bladzijden. Had al gezien dat het boek flink duurder zou worden dan mijn andere boek, dit ook aan de Saal gemeld. Volgens hun kwam dit mede omdat de kwaliteit van hun boeken beter is.
Na een paar weken intensief bezig te zijn geweest, kon ik het boek versturen. Binnen een week lag het in de brievenbus.
Goed ingepakt, naar mijn idee iets te veel. Karton, zacht schuim envelop en dan nog plastic om het boek heen.
De kwaliteit is erg mooi, stevig papier, mooie kleuren.
2017-02-01-17-15-14Het verschil in dikte met mijn andere boek is erg duidelijk. Beiden rond de 90 bladzijden.